неділя, 1 лютого 2015 р.

Чи існують ідеальні?

Був один чоловік, уникав шлюб все життя, і коли він помирав у віці дев'яноста років, хтось запитав його:
- Ти так і не одружився, але ніколи не говорив чому. Зараз, стоячи на порозі смерті, задовольни нашу цікавість. Якщо є якийсь секрет, хоч зараз розкрий його - адже ти помираєш, покидаєш цей світ. Навіть якщо твій секрет дізнаються, шкоди це тобі не заподіє.
Старий відповів:
- Так, я тримаю один секрет. Не те щоб я був проти шлюбу, але я завжди шукав ідеальну жінку. Я провів весь час у пошуках, і так пролетіло моє життя.

- Але невже на всій величезній планеті, населеною мільйонами людей, половина з яких - жінки, ти не зміг відшукати одну-єдину ідеальну жінку?
Сльоза скотилася по щоці вмираючого старого. Він відповів:
- Ні, одну я все-таки знайшов.
Запитувач був у повному здивуванні.
- Тоді що ж сталося, чому ви не одружилися?
І старий відповів:
- Та жінка шукала ідеального чоловіка ...

Немає коментарів:

Дописати коментар