неділя, 1 лютого 2015 р.

Професор, склянка і труднощі


Професор взяв в руки склянку з водою, витягнув її вперед і запитав своїх учнів:

- Як ви думаєте, скільки важить ця склянка?
В аудиторії жваво зашепотіли.
- Приблизно 200 грам! Ні, грам 300, мабуть! А може і всі 500! – пролунали відповіді.
- Я достеменно не дізнаюсь, поки не зважу її. Але зараз це не потрібно. Моє питання звучить так: що відбудеться, якщо я буду так тримати склянку протягом декількох хвилин?
- Нічого!
- Справді, нічого страшного не трапитися, – відповів професор. – А що буде якщо я триматиму цей стакан у витягнутій руці, наприклад, години дві?

- Ваша рука почне боліти.
- А якщо цілий день?
- Ваша рука оніміє, у вас буде сильний м’язовий розлад і параліч. Можливо, навіть доведеться їхати в лікарню, – сказав один зі студентів.
- На вашу думку, вага склянки зміниться від того, що я цілий день буду просто тримати її?
- Ні! – Розгублено відповіли студенти.
- А що потрібно робити, щоб все це виправити?
- Просто поставити склянку на стіл! – Весело сказав один студент.

- Точно! – Радісно відповів професор. – Так і з усіма життєвими труднощами. Думайте про якусь проблему кілька хвилин і вона буде поруч з вами. Подумайте про неї кілька годин, і вона почне вас засмоктувати. Якщо будете думати цілий день, вона вас паралізує. Можна думати про проблему, але, як правило, це нічого не вирішує. Її “вага” не зменшиться. Впоратись з проблемою дозволяє дія. Вирішіть її або відкладіть вбік. Немає сенсу носити на душі важкі камені, які паралізують вас.

Немає коментарів:

Дописати коментар