четвер, 22 січня 2015 р.

Вчимося у дітей

1. Радіти, весело і цікаво проводити час, заводити нові знайомства без алкоголю.


2. Бути справедливим і чесним. Якщо ти обманюєш або хитруєш – ти покидаєш гру. Правила для всіх однакові.


3. Не враховувати соціального та матеріального положення іншої дитини. Це не показник того, що з нею «потрібно» чи «не потрібно» дружити.

4. Не залежати від думки інших. Кожен заслуговує на любов і з народженням отримав право бути індивідуальним, бути самим собою.

5. Жити тут і тепер. Дітям присутня особлива здатність давати відпочинок свому «раціо». Навіщо думати, аналізувати, сумніватися, планувати, коли ти переживаєш стільки приємних вражень. «Я подумаю про це, але не зараз. Зараз я відчуваю».

 6. Процес – це ціль гри. Захоплює не результат. Захоплює ідея, хід гри.

7. Інтерес – це те, що долає страх. Захопленість та новизна - це те, що підштовхує робити перші кроки всупереч страху.

8. Дитячий егоїзм – це тоді, коли ти не робиш те, що тобі не цікаво. Дитячий егоїзм – неагресивний. Це можливість робити щось спільне. Не жертвуючи, не підлаштовуючись, бути разом.

9. Почуття гордості має іншу назву - почуття справедливості до себе. Просити про допомогу не відчуваючи при цьому негативних переживань: приниження, відчуття неповноціності, неспроможності і меншовартості. Це прояв любові до себе. Не очікувати від інших екстрасенсорних здібностей, і не звинувачувати в тому, що вони не здогадалися про бажання і потреби. Це прояв любові до других.

10. Вчитися нового у кращих і сильніших за себе без відчуття меншовартості, гордості і сорому. Це не змагання і не конкуренція. Це досвід, можливість і ресурси.

Немає коментарів:

Дописати коментар